2010. augusztus 17., kedd

Virágocska, napraforgók

Két hétig szabin voltam, ami - annak ellenére, hogy nem voltunk nyaralni - nagyon gyorsan eltelt.
Azért egy picit öltögettem is. Elkészültem a virágocskával, így már mindhárom ajándék hímzés része készen van.

Az eredeti mintáról lehagytam a keretet, nekem anélkül jobban tetszik.
Végre a napraforgóimat is elő tudtam venni, és egy picit haladtam is.
Tomika pulcsija ujjához is kötöttem egy picit. Ha így haladok, egyszer csak elkészülök vele. Mire pulcsis idő lesz, akár hordhatja is majd (ha addig ki nem növi).




És végül egy kis gyerekes hangulatkép. Itt éppen - véletlenül - nem hadakoznak egymással.


1 megjegyzés:

agnesordog írta...

Hú, nagyon klassz az oldalad !!!
Fogok jönni többször, sok hasznos infót adsz közre, köszi :-)

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers