2010. augusztus 19., csütörtök

Jelentkeztem Barbi és Latinka játékára

Az az igazság, hogy mivel nem vagyok túl aktív blogolvasó (nem beszélve az írásról), így általában nem szoktam blogos játékokra jelentkezni. Mivel kommentelni is ritkán szoktam, úgy gondoltam, hogy nem lenne szép dolog tőlem, ha ismeretlenül jelentkezem. Most viszont elcsábultam.

Néhány hete Flow-Bettynél nyertes lettem. Nagyon örülök neki, igaz, még az ajándék átvételt nem beszéltük meg. Ugyanis Betty szintén miskolci, és keresztszemes-mániám kezdetekor, az NLC Fórumán-n ismerkedtünk meg. Azóta is tartjuk a kapcsolatot. Ha jól belegondolok, nagyjából 5 éve ismerjük egymást, vagyis azóta keresztszemezek...

Most pedig Barbi

és Latinka játékára jelentkeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers