2010. július 23., péntek

Elkészült a másik ovis ajándék is

Nagy nehezen, de végre a másik óvónéni ajándékával is elkészültem. Igaz, keretezve még nincsenek, és még azt sem tudom igazán, hogy mikor kapják meg (lehet, hogy csak szeptember elején). Végülis nem az időpont a fontos, mivel a csoport közösen már elbúcsúzott tőlük.

Az időpont halogatás legfőbb oka, hogy még a daduskák ajándéka nem készült el, sőt...
Rengeteg mintát, magazint lapozgattam át, de nem tudtam kiválasztani a megfelelő ajándékot. Végül előszedtem egy régi picike virágos készletet, arra gondolva, hogy jó lesz ajándéknak. Itt tartok most:
Viszont már már nem vagyok biztos, hogy ez legyen-e az ajándék.

Az utóbbi időben fejembe vettem, hogy horgolni fogok. Rengeteg jó kis mintát találtam, tegnap még horgolótűket is beszereztem az e-Bayről. Most már csak valamilyen jó kis fonalat kellene hozzá, és persze idő...
Nem mintha nagyon tudnék horgolni, az alapokat ugyan megtanultam a Fürge Ujjakból, és régebben rengeteg virágos-négyzetecskét horgoltam, de teljesen kész horgolt ruhadarab vagy használati tárgy nem került ki még eddig a kezeim közül. Az emlegetett virágocskákat nemrég találtam meg egy szatyorkába, várva szomorú sorsukat - mikor lesz egyáltalán belőlük valami összeállítva.
Tomika januárban kezdett pulcsijával sem vagyok még teljesen kész, de azért már nem túl sok van hátra belőle.

2 megjegyzés:

agnesordog írta...

Örülök, hogy hallottam felőled. A képecskéid igen aranyosak.

jutka írta...

Nagyon szépek ezek a minik! Gratulálok!

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers