2010. július 4., vasárnap

Nincs időm keresztszemezni

Jó régen nem írtam már, ennek legfőbb oka leginkább az, hogy nagyon kevés időm jut mostanában keresztszemezésre. Pedig annyira szeretnék öltögetni, de mindig közbejön valami. A hétvégék is olyan gyorsan eltelnek, mire észbe kapok, már vasárnap este van.
Most azért mutatni is tudok már valamit. Az óvónéniknek készülnek búcsú-ajándékként. Akárhogy szerettem volna, nem készültem el velük időben. Zsombi már nem jár oviba, de úgy gondoltam, hogy egyszer bemegyünk látogatóba és majd akkor megkapják.
A színösszeválogatás lehet, hogy nem a legtökéletesebb, de nem volt idő fonalak után járkálni, így otthoni készletből garázdálkodtam.

Mutatok néhány képet a nyíregyházi állatkertbe tett kirándulásról. Tomika osztályával jártunk ott még június elején.

Tegnap pedig a Barlangfürdőben jártunk a gyerekekkel. Nagyon élvezték a fürdőzést.

1 megjegyzés:

napcsi írta...

Nagyon jók a színek, ne aggódj:-) Kár hogy nincs időd hímezni, pedig már nem kéne sok hogy készen legyen a levendulamező.

Párom Nyíregyháza mellett lakott, így augusztusban mikor meglátogatjuk a nagyiját, meg anyuját, mi is elmegyünk az állatkertbe. Várom már, mert azt mondják, hogy szuper!

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers