2012. november 19., hétfő

Félkész dolgok: mellény, bagoly és mikulásvirág

Hűha, nem is gondoltam volna, hogy ilyen régen nem írtam. Most igyekszem bepótolni. Az is igaz, hogy nem nagyon tudtam volna mit mutatni, kínlódtam a tűimmel, de az elmúlt hetekben bizseregtek az ujjaim és próbálkoztam csillapítani ezt a bizsergést.
Először itt van kb. 1/3-ig kész mellényem. Ez a 3. nekifutás eredménye. Először az Amelie egyik régi számából kinéztem egy kötött-horgolt kardigánt. Menetközben aztán már nem tetszett, így próbálkoztam saját elgondolásból továbbhorgolni. Nem lett valami sikeres a dolog: először nagynak tűnt, de aztán rájöttem, hogy nem fogok beleférni. Gondoltam, körbehorgolással nagyobbítom, de nem jött be, és a fonalvastagsága már nem volt igazán jó választás a mintámhoz, túl merev lett. Végülis bontással fejeződött be a dolog. Egyedül a horgolt virágos négyzetecskék úszták meg a dolgot, és újabb verzióban egy lyukacsos kötés mintával folytattam. (Na a minta kiválasztása is nehezen ment, hiába néztem át rengeteg magazint, könyvet, csak nem tetszett semmi.) 
Reménykedem, hogy nem bontok újra. Most még tetszik, és alig várom, hogy hordhassam.

Keresztszemest jó sokáig nem vettem a kezembe. Egyidőben szinte mindig "szembejöttek" velem a baglyok. Úgy gondoltam, itt az ideje, hogy én is készítsek egyet. Igy kezdtem bele ebbe a JN humbugba. Elég nehezen ment a dolog, mire bele jöttem, észrevettem, hogy több helyen elnéztem a mintát, bontani viszont nem volt kedvem. Jó tanulság: ki lehet jönni a gyakorlatból, hiába hímeztem régebben szinte mindennap...mindenesetre a bagoly most pihen, haragszom rá.
 
Előző hétvégén viszont nagyon rám jött a keresztszemezhetnék. Egy ideig csak lapozgattam a régebbi magazinjaimat, mindhiába, nem jött velem szembe a nagy ihlet. Aztán végül egy régebbi Quick and Easy Cross Stitch mikulásvirágos ajándékkészlete került a kezembe, s úgy gondoltam belekezdek. (Szerettem volna a keresztszemezni, de anyag- és fonalösszeválogatáshoz már nem volt igazán kedvem, és megkezdetlen készletem is jelenleg itthon.) Régen hímeztem aidára, és fura is egy kicsit, de úgy voltam vele, hogy legalább jobban látom a rossz szemeimmel. Még nem túl sokra jutottam...

Nincsenek megjegyzések:

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers