2012. február 3., péntek

Elmúlt hetek kötögetései

Elkészültem végre Zsombi pulcsijával. 2 csomagnyi lidl-s zoknifonal ment rá, ebből 200 g idei felhasználás.
 
Ezután kötöttem két sálat szintén lidl-s pomponos fonalból. Nagyon szerettem kötni, és hihetetlen, hogy max. 2-2 óra alatt elkészültem velük. Bár én nem a tömör (pomponok közötti két szem lekötés), hanem a lazább, lyukacsosabb változattal dolgoztam (pomponok között 1-1 szem), de a végeredmény nagyon bejött az egész családomnak, még a sálellenes Zsombinak is.
Igazuk lett a fonalfalós lányoknak a fonalvásárlásra vonatkozó ígéretemmel kapcsolatban. Sajnos nem tudtam ellenállni ennek a nagy motring fonalnak, de hát a fonalak, a kötős-hímzős cuccok gyakran szeretnének velük hazajönni... ki tudna ellenállni nekik....
Most pedig egy lila csipkemintás mellényt kötök magamnak, a háta már majdnem készen van (fotót majd később mutatok).

A játékról: még mindig várom az érdeklődőket, ha esetleg szeretne még velem játszani valaki (április 12-ig még bőven van idő).
Az eddig jelentkezéseknek nagyon örülök, mivel elég hanyag blogoló vagyok, nem is számítottam ennyi érdeklődőre és kedves hozzászólásra - ezúton is köszi szépen.
Hamarosan hozzákezdek az ajándékokhoz, az ötletelésnél és a hozzávalók összeállításánál tartok.

Nincsenek megjegyzések:

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers