2012. január 11., szerda

Év eleji "bökdösések"

Egyideje már Zsombi kardigánját kötögetem, de valahogy nem akar alakulni, nagyon lassan haladok vele. Talán azért, mert a hátát és a két elejét egybekötöm, így elég hosszú sorokat kell lekötögetnem. Javarészt pedig egyszerű simakötéssel, csak a két eleje részén váltogatja egymást némi csavarás, rizsminta. A hónalja résznél tartok, és félre is tettem az félujjak megkötéséig, mivel utána raglánszabást terveztem, a részeket egybekötve. Most az egyik ujjat kötöm éppen. Általában egyszerre szoktam az ujjakat kötni, de most a kezdésnél csőkötéssel indultam. Mivel nincs túl nagy gyakorlatom benne, ezért csak az egyikkel kezdtem. Elég jól sikerült, sokkal rugalmasabb lett a passzérész széle az eddigi kezdéseimhez képest.
A raglánszabástól egy kicsit tartok, még nem kötöttem csak hagyományos karkivágású pulcsikat, de találtam jó kis leírást, így bízom benne, hogy sikerülni fog.


  Egy picit haladtam az ünnepek alatt haladtam az egyiptomi szettemmel is.
Egy picit horgoltam is, bár nincs túl nagy gyakorlatom benne, de az alapokkal tisztában vagyok. Régebben kötött pulcsikat díszítettem horgolt virágok illetve csipkeszegéllyel. Most kedvet kaptam újból a horgoláshoz is, mivel szebbnél szebb dolgokat láttam netes nézelődésem közben.
Kipróbáltam az afrikai virág elkészítését. A fotók nem valami jók, élőben sokkal szabályosabbnak tűnnek és a színek sem egészen ilyenek.
Csatlakoztam a Fonalfalókhoz is, mivel az elmúlt másfél évben felhalmoztam egy kis fonalkészletet és elhatároztam, hogy addig nem veszek többet, amíg el nem használom az egészet.

1 megjegyzés:

Ilumilu írta...

Nagyon jó lesz a pulcsi, a virágok is tetszenek! Jó sok fonalad van :) én a hímzéssel jártam így... gyűjtöttem őket, most le kell dolgoznom amit bespájzoltam...

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers