2013. augusztus 4., vasárnap

Előkerültem

Most is kezdhetem azzal, hogy jaj de régen jártam itt. Ez igaz is, de annyi minden érdekel, hogy az xszemezés és a blogolás háttérbe kerül, sőt... x-eket már hónapokat nem öltöttem. Megint csak kötögettem, és egy picit horgoltam is.
Először is mutatom a kék kendőcskémet. Cocoa Blues elnevezésű Kid Merino Print fonalból készült. A fonalam.hu-s stopolásnál szerettem bele a fonalba, nem tudtam ellenállni, bár egy kicsit sokkallottam az árát, de aztán mégis csak maradt. Ez a The Nano Oya kendő készült belőle. Csaltam egy kicsit, mert pár sorral kevesebbre futtotta a fonalam, de nem bánta meg. Pici kendő, amolyan nyakmelegitő, de imádom. Kötni is imádtam...




A következő a kendő Swallowtails Evelyn C. Clark mintája alapján Merino extrából. Hát nem volt egy álom a kötése. Pókhálóvékony fonal, vékony tűvel, nem igazán az esetem, de azért a végeredmény tetszett. Ajándéknak szántam, de aztán meggondoltam magam, nem voltam benne biztos, hogy örülnének-e neki. Egy ideje már készen állt, de most blokkoltam a napokban. A blokkolás csodát művelt vele, már értem, hogy miért van jelentősége, teljes átalakítja a minta szerkezetét, csipkésebbé teszi.






Ez a mellény az első igazán nagyobb horgolásom. Kötni évtizedek óta tudok, a horgolással viszont csak minimális kapcsolatban voltam .... eddig. Kötött darabok összeállitásához, diszitéséhez, apróságok horgolásáig jutott. Nemrég már két sapkát és egy ujjatlan kesztyüt is összehoztam, de nagyobb darabig nem jutottam. Pedig nagyon szeretnék pl. horgolt kardigánokat, mellényeket. Szerencsére sikerült néhány szuper darabot turizni, ezek gyakori használatban is vannak. Most viszont én fogtam hozzá. Világos lila Atlas fonalból. Kardigánnak készült, de nem jól mértem fel az anyagszükségletet, mert az ujjaira már nem futja, még úgysem, hogy az eleje kisebb szines négyzetekből áll össze. Saját rögtönzés, mert hiába néztem át rengeteg Fürge Ujjakat, valahogy mindegyikben találtam kivetni valót.. Az áttöltés után jöttem rá, hogy csak a részleteket fotóztam, a kész mellényt viszont nem, majd bepótlom később...



Ez pedig egy Pite kendő, a Fonalfalós ajándékcsere kapcsán kaptam a fonalat Kormica Szilvitől. Blokkolva még nincs helyhiány miatt, ezért nem nagyon hasonlít még az eredetire.



A következő Mohair Gold Orchideából készülő mellény-tunikám. Először kendőt szerettem volna a fonalból, de aztán meggondoltam magam. Sajnos a fonal sem elegendő, de majd rendelek még. Nagyon jó vele dolgozni, és nagyon odavagyok érte. A szinét is nagyon szeretem.
 
 




Ez pedig Lace Mesh kendő. Elég fura fonalból kötöttem: Ice Yarn Kristal nevezetű duplaszállal feltekert fonal, egy szálából. Kettészedtem (ami nem ment könnyen), és úgy kötöttem. A végeredmény tetszett, bár a blokkolásnál menetközben megijedtem, mert nem nagyon marad a kiigazított formája, de aztán mégis csak összejött.





S végül megmutatotm a táskámat is. Fukszia nevezetű, nem tudom milyen márkanevű, nemezelhető fonalból készült egybehorgolva. Még nemezeltem, de sor keritek rá hamarosan.



4 megjegyzés:

Judit írta...

Elképesztően termékeny vagy :) Nagyon gyönyörűek mind, nem is találok rájuk szavakat!

LAndi72 írta...

Köszönöm, sajnos, egyre kevesebb időm jut rá, pedig szükségem van rá, megnyugtat az öltögetés.

Macus írta...

Sok szépséget készítettél. :)

sara jon írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers