2013. február 10., vasárnap

Ejnye-bejnye, nem megy ez nekem

... mármint az aktív blogírás. Na mindegy, azért nem adom fel, próbálkozom továbbra is.
Nemrég befejeztem Zsombi sapiját.

 Jó sokáig keresgéltem a folytatás után, végül mintás könyvekből választottam néhány és saját elgondolás alapján kezdtem el egy csipkemintás kardigán kötését. 

Aztán beleszerettem a fodros sálakban, és fb-s lányok segítségével beszereztem a hozzávaló fonalat. Bár elég drága volt, netes árakhoz képest főleg, de 1 gombolyagot nem akartam rendelni a magas postaköltség miatta, és mivel még nem próbáltam ki ezt a fajta fonalat, többet nem mertem volna rendelni. A képeken a színek nem az igazi, a valóságban valahogy más...

Egy kis keresztszemes.: részt veszek az fb-n egy közös varrásban a Cérnalányokkal. Egy karácsonyi témájú samplert hímzünk. Itt tartok jelenleg.
Végül mutatok néhány képet a kis hómunkásokról, akikkel korizni is voltam.





Nincsenek megjegyzések:

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers