2011. június 5., vasárnap

Keresztszemes mini tali


A hét elején keresztszemes mini tali voltam. Nagyon jól éreztük magunkat. Korábban éveken át találkozgattunk két-három havi rendszerességgel, tavaly sajnos ez abbamaradt. Most viszont Kati - ezer hála érte (régen az NLC-n liliputi) - már másodszor látta vendégül a miskolci xszemezők kis csapatát. A fotók nem a legjobbak, de a tali nagyon jól sikerült.

Ez az én kis marokkói tulipán-kezdeményem. A készletet évekkel ezelőtt az eBay-n licitáltam, most eljött az ideje, hogy elővegyem...
Az RP-szívecskét aidára hímeztem, amitől jócskán elszoktam. Nemrég szétnéztem az anyagaim között, és jó sok aidát találtam, amitől nincs szívem megválni, így hát hozzákezdtem a felhasználásukhoz.
Ez pedig a Lamináriám, már csak egy virág-mintarész és a befejező minta hiányzik...
Ezek pedig a talin készült képek a lányok csodaszép műveiről:














Nincsenek megjegyzések:

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers