2011. március 5., szombat

Kötögetések-öltögetések

Mostanában inkább kötögettem. Ahányszor elővettem a tűimet, gondolatban mindig megállapítottam, mennyire szeretek kötni, hogy hagyhattam ennyi ideig abba...nem is értem igazán..
A világoskék kendőkezdeményemet lebontottam, átköltöztem 1 számmal vastagabb - immár kör- kötőtűre, és másik mintát választottam. Az újra kezdés óta egyre jobban haladok, és egyre inkább csipkeszerűbb az egész. Alig várom, hogy kész legyen, de mivel annyi más tennivaló is akad, nem biztos, hogy mostanában használni fogom nyakbavalóként...


Zsombi kardijához is kötötte egy kicsit, lassan-lassan de készülget.
Ez pedig egy készülő ajándékféleség...

1 megjegyzés:

Measi írta...

Such beautiful work!

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers