2010. december 31., péntek

Kész pulcsi és társai

Nagy nehezen végre elkészültem Tomika januárban elkezdett pulcsijával. Csoda, hogy még egyáltalán jó rá.
Szégyellem is magam, mivel évekkel ezelőtt 1-2 hét alatt elkészültem 1-1 pulóverrel, most meg aztán nem kapkodtam el a dolgot. Mentségemre legyen, hogy mellett öltögettem mást is... szóval halogattam, félretettem, időnként elővettem. Most végre készen van.
A gyerekek sulijában minden évben a téli szünet előtt az utolsó tanítási napon karácsonyi hangversenyt tartanak, bevonva az iskola összes gyerekék. A kicsik hómanócskák voltak ezen az estén, így hát kötöttem Zsombinak egy fehér sapit. Az a helyzet, hogy kb. 27 éve tudok kötni (12 éves koromtól), de nem emlékszem, hogy kötöttem volna sapkát. Először bontott fonallal próbálkoztam körbekötve, sikerült is, de elég csúnya volt a fonal, így vettem hozzá nagyon szuper puha szőrös fonalat és egy sima pamutfonalat.
Ilyen lett, mindenféle leírás nélkül, csak fejre próbálgatással.
Így elég furi, de a hómanócska jelmezhez tökéletes lett.
A kép elég béna, még a szeme is piros, de a lényeg látszik.
Az elmúlt évben gyakran nézegettem kötős blogokat is. A napokban rájöttem, hogy szükségem van egy kendőre. Így hát belekezdtem Ercsu által tervezett (és a Barka kötőiskolában szereplő) Toszkána kendőbe.
Ennyire jutottam vele tegnap:

Karácsony előtt megérkezett Oroszországból Tookie/Tatyánától a Swap-ajándékom. Először izgultam, hiába figyeltem a postást, csak nem akart megérkezni, akkor gondoltam arra, hogy valószínűleg határon túlról jöhet, ezért tart tovább a megérkezése. A sejtelmem beigazolódott, és nagyon örültem, mivel keresztszemes ajándékot még sosem kaptam külföldről. Kaptam egy csillogós piros himzővászonból készült biscournut, Tookie-féle színátmenetes fonalakat, csipkéket és doboz orosz bonbont.
Egy kicsit foglalkoztam a keresztszemezéssel is, elővettem a napraforgóimat.
Jártam egy kis beszerző körúton is.

Végül egy kis téli hangulat:




Nagyon Boldog Új Évet kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers