2010. november 5., péntek

Szívek, SAL, nyereményem

Az általános időhiányom még mindig nem szűnt meg, pedig a héten még szabin is voltam.
Nagy nehezen belerázódtunk a suliba. A kicsinek egyáltalán nem tetszett eddig, de már kezdi elfogadni, sőt most, hogy szünet van, hiányzik is neki....A házi írásával is gondjaink vannak, még az a szerencse, hogy iskolaotthonos a suli, így erre csak hétvégente kerül sor. Na mindegy, de alakulóban vagyunk.


Egy kicsit azért hímezgettem is. Formát kapott a lila szivecske.

A tanító nénik névnapjára is készült két Atalie-változat.


Eddig elkészült "szíveim" együtt:

Manka rózsás SAL-jának hímzés részével elkészültem, de az összeállításig nem jutottam. Most viszont félretettem a Swap-ajándék miatt.


Flower-Betty játékán nyertem ezeket hasznos és szép dolgokat.




1 megjegyzés:

Ryki írta...

Nagyon szépek a szívek és tetszik a blogod is, sok segítséget találtam itt. Köszi! :))

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers