2010. január 4., hétfő

Talis ajándékom, Tigris és egy pulcsi alakulóban(?)

A múltkor elfelejtettem megmutatni a miskolci mini talin kapott ajándékomat. Először is ezt pótlom : egy Lickle ted-es hűtőmágnest kaptam, csokit és egy rizsszappant, mindez egy nagyon szép dobozban érkezett. Ezúton is köszönöm szépen Timi!



Karácsony előtt eljutottam a fodrászhoz (ami nálam elég nagy dolog, mert nagyon-nagyon halogatom) és satírjaim "elkészültéig" öltögettem néhányat a napraforgókon.

Zsombi fiacskám még november környékén(még nagyban swapos és talis ajándékkészítésben voltam), amikor angol keresztszemes magazinokat nézegettem, kiválasztotta ez a Tigrises képecskét. Időnként hímzegettem rajta néhány x-et, de most készült el teljesen. A keret - nekem ugyan túl harsány - az x-szemes szekrényem mélyéről került elő, és csak ideiglenesen van beletúszkolva Tigris.

2007-2008-ban gyakran szereztem be dolgokat az e-Bayről. Főleg angol nyelvű keresztszemes magazinokat, fonalakat, néhány készletet, xszemes apróságokat. Tavaly a válság nálam is jelentkezett, de végülis tele vagyok mindenféle hozzávalóval (csak időm is lenne rá). Most november elején viszont mégis csak megleptem magam valamivel: 15 darab különböző méretű bambusz körkötőtűt rendeltem kiegészítve segédtűkkel méghozzá Kínából. Amikor hozzákezdtem a licitáláshoz, nem is néztem meg honnan való. El is szörnyűködtem a végén, mert valahogy fenntartásaim vannak a kínai dolgokkal kapcsolatban (kivéve persze a fórumot), persze ez leginkább a rengeteg kínai bolt miatt alakult ki bennem. A végén úgy voltam vele, legfeljebb kidobtam 3000 Ft-ot, mert ennyi volt az ár (nagyjából) postaköltséggel együtt. Viszont kellemesen csalódtam, egészen hamar ideért, és nagyon szuperek a kötőtűk. Alig vártam, hogy legyen egy kis időm kötögetni. Erre sor is került, és el is kezdtem a nagyobbik fiamnak kötni egy pulcsit. Viszont izgulok, hogy nehogy valami elvegye a figyelmemet és a kedvemet tőle, mert korábban szintén a nagyobbiknak kezdtem el kötni pulcsit, de mindig közbejött egy keresztszemes, amit nem tudtam letenni. A végén a félig kész pulcsi már a kicsire is kicsi lett, így le is bontottam. Mindenesetre itt tartok most. Remélem ez nem jut az elődje sorsára.

Emellett fonalakat is beszereztem már a kötögetésem újrakezdéséhez, és a szekrény mélyén is lapul jó sok felhasználható fonal.
A múltkor a Mókától kapott ajándékok közül csak a bannert mutattam, de a többi szépséget nem, most ezt is bepótolom.
Végül egy kis téli hangulatkép a fiúkról:


Nincsenek megjegyzések:

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers