2009. október 3., szombat

Ajándékok készülőben

Jó régen írtam már, de nem tudok mit mutatni. A napraforgókat félretettem, nagyon úgy néz ki, hogy jó sokáig nem tudom elővenni. Azért öltögetek, de ez most titkos, ajándékozós.
Jelentkeztem a Nina által szervezett 3. Swapra. Az őszit nagyon szerettem: egyrészt nagyon élveztem a hímzés részét, másrészt nagyon pozítivan zárult - mihelyt feladtam a csomagocskát, pár nap múlva én is megkaptam az angyalkámtól az enyémet.
A mostani karácsonyi témájú, izgulok is nagyon.
Emellett a miskolci mini talin is megvolt a szokásos húzás, arra is készülgetek.
Bár elkezdtem valamit, de még nem tudom, melyikük kapja.
Szóval munkálkodom, sőt emellett jó lenne kiválasztani az óvónéniknek is valami jó kis ajándéknak valót, mert ha minden igaz, Zsombi is ballagni fog (ez még azért nem egészen biztos, mert eléggé elvarázsolt egy gyerek.)
Végül azért mégis csak mutatok egy képet, egy nyárvégi lillafüredi kisvonatos-sétálós kiránduláson készült kollázst a gyerekekről. (A képek és a kollázs sem a legtökéletesebb, ezt még gyakorolnom kell....)



2 megjegyzés:

Ancsi írta...

Szia!
Tudnál nekem segíteni, hogy a párral lejjebb lévő napraforgós-összevágott képet hogyan csináltad? nagyon tetszik, szeretnék én is ilyet csinálni.

Köszi
Ancsi

szazu írta...

Látom már gőzerővel készülsz a karácsonyra, remélem a miskolci talin látok majd belőlük szépségeket!

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers