2009. szeptember 2., szerda

Napraforgó

A hortenzia és az irisz után belekezdtem (a változatosság kedvéért) a Lanarte naprafogókba. Pedig nem is vagyok nagy virágmániás, sőt ha rajtam múlna valószínűleg a munkahelyemen igencsak elszáradnának a cserepesek.
Ezt a készletet még akkor kaptam a szülinapomra, mikor éppen csak ismerkedőfélben voltam a keresztszemezéssel. Most csak úgy elővettem, mert nem volt igazán ötletem, és meglévők között kutakodtam.
Itt tartok most:


Nagyon szeretem, nagyon jó a vásznára hímezni. Viszont most is alig várom, hogy elkészüljek, mert tele vagyok télapós és egyéb ajándékos tervekkel.

3 megjegyzés:

Edit írta...

Napraforgó!!! A kedvencem! Ezt a képet ismerem, nagyon szép lesz!:)))

Judit írta...

Nagyon szép ez a napraforgó. Úgyis mindjárt itt az ősz, legalább így meghosszabítod egy kicsit a nyarat magadnak:))

Ani írta...

Gyönyörű!!!

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers