2009. április 15., szerda

Ollók, terítő és egy kis próbálkozás

Évek óta nézegettem és csodáltam Ninocska munkáit, először az NLC-n, mostanában a blogján. Félve ugyan, de jelentkeztem az ollós játékára.



Nagyon kevés az esélyem a nyerésre, de az ollóimat egyébként is meg szerettem volna mutatni, főleg az egyiket: a virágos ollót néhány hete, a legutolsó miskolci mini talin vettem Anettól. Először majdnem lebeszéltem magam róla, de nagyon tetszett a vidám szinei miatt. Egyáltalán nem bántam meg, nagyon jó kis olló.
A másikat, a fehéret egy eBay-es rendelés során ajándékba kaptam, kárpótlásul a magas postaköltségért (amit én ugyan nem találtam soknak, és mivel DMC-Rayon fonalakat rendeltem, egész jó üzletnek találtam, mert ugye itthon nem tudnék hol venni, legalábbis Miskolcon biztosan nem).


Ollóőröm még nincs, de tervezem hamarosan az elkészítését, már több esélyes mintám van hozzá, csak az időm kevés.

Húsvét előtt a Lidl-ben vettem magamnak egy terítő-készletet, bár a mintája és a fonala nem tetszik, de az anyaga nagyon, főleg, mivel régóta szeretnék egy xszemes terítőt. Nagyon jó, himzővászonszerű anyaga van, szinte az egész felület hímezhető, kivéve egy önmagában mintás bordűrszerű résszel.




Végül még megmutatom életem első eperkéjét. Igaz, nem hímzett, csak egy mintadarab, de szerintem elsőre és nagyjából 10 percnyi munka után, egészen jól sikerült.
Ezzel vissza is jutottam Ninocskához, mert nagyon tetszenek az eperkéi, és nagyon szerettem volna én is megpróbálni az elkészítését. Így sikerült:


Nincsenek megjegyzések:

Fiaim

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids birthday Ticker
Daisypath Anniversary tickers